CVETLIČARNA SOŽALNICA

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

 Spletne strani -SOZALNICA.SI

Splošni pogoji spletne strani Sožalnica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna stran Sožalnica.si je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Kamnoseštvo Lev V odnik s.p. v nadaljevanju: ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Sožanica.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Načini plačila

Na spletni strani Sožalnica.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. preko položnice TRR

Ponudnik kupcu izda RAČUN, ki jo poravna v isti dan. Naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene na spletni strani so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini . Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV. V primeru, da se cena artikla spremeni med naročilom, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa

  1. Naročilo potrjeno, če kupec naročila ne prekliče v času 1 ure, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v roku 1 ure podjetju pisno sporoči odstop od naročila in sicer na kontaktni e-naslov: . Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 3 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 3 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer isti ali naslednji delovni dan – odvisno od izbire načina dostave sožalnice, venca, ko prejmemo denarno nakazilo na TRR.

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno stran sožalnica.si, opravlja Pošta Slovenije in osebna dostava.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Sožalnica.si , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sozalnica.si ali po klasični pošti na naslov:
Kamnoseštvo Lev Vodnik s.p., Dolniška cesta 10, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik mora isti delovni dan potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.