Splošni pogoji poslovanja spletne strani

Splošni pogoji spletne strani Sožalnica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna stran Sožalnica.si je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Kamnoseštvo Lev V odnik s.p. v nadaljevanju: ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Sožanica.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Načini plačila

Na spletni strani Sožalnica.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1. preko položnice

Po opravljeni storitvi ponudnik kupcu izda položnico, ki jo poravna v 8 dneh. Naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene na spletni strani so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini . Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V primeru, da se cena artikla spremeni med naročilom, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa

1. Naročilo potrjeno, če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v roku 24 ur podjetju pisno sporoči odstop od naročila in sicer na kontaktni e-naslov: . Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 3 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 3 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer isti ali naslednji delovni dan – odvisno od izbire načina dostave sožalnice in darila v vrednosti do 20€ , darila nad 20€ pa, ko prejmemo denarno nakazilo na TRR.

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno stran sožalnica.si telegram opravlja Pošta Slovenije.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Sožalnica.si , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sozalnica.si ali po klasični pošti na naslov:
Kamnoseštvo Lev Vodnik s.p., Dolniška cesta 10,1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.